Hamilelikte tansiyon yüksekliği yaşayan varmı benim en düş 14.8 hep 15,16 bugünde 17 yi gördüm normalde bi hafta geriden gelen bebeğim iki hafta geriden geliyo filan denildi sonra geç döllenme olmuş adet tarihin yanlış biz hesapladık dedi doktorlar..ne yapmam lazım tansiyonumu düşürmek için alfamet3 tansiyon ilacı verildi 3 gündür kullanıyorum değişen bişey yok..bugünde belimden kasığıma sancı girdi korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı.?