Liddle_mom yaşam hocaya gitmedim cü ku muayene zamanlarım randevu yla uyuşmuyordu ama çok iyi bi hoca onu biliyorum eltim onu hastasıydı sadece bır kere yüzyüze gelmişler doğumu da şehir hastanesınde yaptı ıkı kişilik tek kişilik odalar oluyor onunki şansa tek kişilikti doğumu güzel diyor ama ben korkuyorum çünkü benim ilk dopumum normal konakta yapmıltım. Odalar gerçekten geniş ferah temiz benimde bu hamileliği m’den önce sonlandırma oldu bende tek kişilik odaya denk gelmiştim. Daha önce gittiğimde doktora sordum 9 ay düzenli kontrole gittiğin doktor doğuma girmiyormuş senın doğum zamanına kim hangı doktor denk gelirse ymiş doktor öyle dedi. Eltim sezeryandı pazartesi o da gel doğum olacak dediler 9 da gitti yatış oldu zaten doğum için yatış oldu mu ailenle göreşemiyorsun doğum olana kadar sadece telefonla. Eltim sabah 9 da giriş yaptı akşam sıradı geldı 8 gibi sezeryan oldu 4 saatte bekletiıyor ne olur ne olmaz dıye 12 gibi odasına geçti o zaman refakatcı ablası yanına gidip gördü.