hiijabe123 bebeginizi hissediyor musunuz acaba hareketlerini falan.yada boyle bi acima falan.ben bir haftadır tam gobegimin altında hissediyordum ama bugün hic bisey hissetmerim sanki hic hareketbetmedi korkuyorum
berjerdekikaolikalev hiijabe123 Bende arada hissediyorum 16+6yım şuan 😊 ilk gebeliğim sürekli olarak zaten hissedilmiyormuş ilk gebeliklerde
hiijabe123 Derinnge34 bugün hic bisey hissetmedim bid3 bugün baya ac kaldim cok gec yedim yemegimi halsiz dustum ondan mi acaba
hiijabe123 ya ben bir haftadır birseyler hissediyordum ama bugün hic bir sey hisseymedm korkiyorim yani
Derinnge34 hiijabe123 ondan olabilir. Zaten bu haftalarda genelde hissedilmiyomuş bile o yüzden sıkıntı yapmayın birşeyler yedikten sonra uzanıp dinlenirseniz belki hissedebilirsiniz