Arkadaşlar ben düzenli regl olan ınsanım hıc günüm gecıkmezdi en son adetim 15 aralıkta oldum 20 aralıkta bitti ondan sonra asla bırdaha adet olmadım kan testı verdım 0.15 çıktı kanda yok gebelık ıdrar testı yaptım ondada ikinci cızgı beyaz pembe veya kırmızı dgl sonradan rengi degısıyor ben regldan önce göbek cektırdım ondan gecıyor olabılırmı acaba dıye düşünüyorum doktorlara sordum alakası yok denıldı ben Göbegım düştü halde duzenlı regl oluyordum cektırdıgımde neden duzensız olsun ki ne yapacağımı bılmıyorum 11 gün gectı hala olmadım regl sizce ne yapmalıyım