37 haftalığız doktor 31 Ocak Cuma günü yatış istedi suni sancı deneyecek olmazsa sezaryen bebeğim Şuan 3.5 kilo olduğu için. O zamana kadar bebeğimin kanala girmesi ve doğumun başlaması için neler yapabilirim? Egzersiz yürüyüş şu ana kadar hep yaptım ama bebeğim daha kanala bile girmemiş