Polyana12 Merhaba hanımlar doğum başlatmak için neler yaptınız şunu yaptım sancılarım geldi deidginiz neler oldu
Kokulutavsan Polyana12 ay bende bunun cevabını arıyordum forumda burda bekliyim ananas hurma adacayi çömelme herşeyi denedim 39+3 olduk bekliyorum 🤣
Alpsmommm Polyana12 39+0 da ilişkiye girdim ertesi günü kontrolüm vardı gittiğimde 3 cm açılma olmuştu direk doğum yapacağım hastaneye gittim akşam 18.30 da yatışım yapıldı 00.20 de kızım doğdu
Alpsmommm Polyana12 sancım oldu tabi hatta benim bir kaç gün boyunca sacım vardı gittiğimde açıklık yok demişlerdi 3 cm açıklık var demeden 1 gün önce gittiğim de yine açıklık yok demişlerdi