Kızlar gece uykuları beni artık çok yormaya başladı uyuyor 1 saat sonra anne anne diye uyanıyo su istiyo süt istiyor vesayre vesayre emmeyi bıraktık çok oldu ama yine de uyanıyor gece 4 gibi kalkıp oyun oynamak istiyor herşeyi geçtim vurma huyu var 😂 bana kalk diyp vuruyor kalkmayınca da böyle yaşayan var mı 2 yaş sendromu falan mı ne bu