Rabia_36 aycinelizsmom 4 buçuk aylığız ocean kullanıyoruz içinde zeytinyağı da olduğu için kabızlık yapmadı çok şükür
Basemode deniz_95 aşırı gaz sorunu başladı,kabızlık ve kusma. 17 günlük olduk değiştirsek mi gaz damlası mı alsam bilemedim
deniz_95 Basemode gaz sorunu genelde bu zamanlarda başlıyor. Çocuk doktoru ile konuşup probiyotik + gaz damlası kullanabilirsin canım.