Geçen hafta Salı günü kontrolüm vardı bebek 9 haftalık olması lazımken 6 haftalık kalbi durmuş doktor 1 hafta bekle evde düşürmeye çalış dedi 4 gündür adet gibi kanamam geliyor yoğun değil az önce tuvalatte çok büyük değil norman büyütta parça düştü doktorda kanaman çok olursa gel hastaneye diye
Adaçayı iyi deniliyor düşüğe bilgisi olan var mı