Mor-kelebek adet olmadım henüz 2 günüm var ağrımın sebebi de idrar yolu enfeksiyonuymuş antibiyotik kullanıyorum şu an. Hemen çıktı silik çizgi, eğer sizde de pozitif çıkarsa, ne olur ne olmaz herkese söylemeyin kan verin sonucu tam öğrenin öyle söyleyin benim yaptığım gibi yapmayın ben hemen söyledim bi kaç kişiye 🥺
İnşallah sizde çıkar direkt 🙏