Merhaba, ben 25 haftalık gebeyim. Gece sağ tarafıma yatıp uyumuşum. Sabah kalktığımda sağ bacak üst yan kısmı uyuşukluk vardı. Birkaç saattir hala devam ediyor. Karıncalanma ve ağrı gibi değil ama soğukta kalınca olan hafif hissizleşme gibi. Böyle uyuşmalar yaşayan var mıydı ? Sizce neden uyuşukluk geçmemiş olabilir?