happiness_ meme reddi her bebekte değişiyor maalesef. En iyisi en başta vermemek. Bir arkadaşım lansinoh kullandı doğar doğmaz ve meme reddi yaşadı. Bir başka tanıdığım Philips kullandı o da meme reddi yaşadı. Ben 1 aylık olduktan sonra lansinoh kullandım meme reddi yaşamadık. İlk günler biberon vermeyin bence.