Burcu3572 Kızlar nefes darlığı çok oluyor biraz yürüyemiyorum 2 merdiven asla çıkamam yoruluyorum hep böyle derin nefes alma ihtiyacım var sanki sizde durumlar nasıl
[silindi] Burcu3572 bende aynı durumdayım gebelikten öncede astımın vardı şimdi çok yoruluyorum daha 20haftalıgım
Dimple23 Burcu3572 bende özellikle merdiven çıkınca oluyor...bebişler diyaframımızı sıkıştırıyor artık
Burcu3572 gamzedeniztokak ama bizim göbekler daha büyümedi şimdiden rahatsız olmak beni korkutuyor ya
Burcu3572 [silindi] burnum yetmiyor akciğerim yetmiyor sanki benim böyleyse siz astım hastaları daha kötü ya Allah yardım etsin
Bilgeercan Yaa bende öyleyim yarın 20 haftalık olucaz şuan bile derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum ama alamıyorum 🤦♀️
Melosanne Kızlar şu an 26.haftanın içindeyiz. 20 21 22 haftalıkken bende de oldu nefes darlığı. Sanki aldığm nefes bana yetmedi. Derin nefes alma ihtiyacım oluyordu. Çevremdeki hamilelere sordum aynı haftalarda yaşamışlar. Kalp doktoruna vs de gittim bir şey çıkmadı. Sonra geçti kendiliğinden. Bence o haftalarda normal. Çok denk geldim çünkü o haftalarda nefes darlığı yaşayana kendim de dahil. Bence kafanıza takmayın 😊
Burcu3572 Melosanne inşallah geçer de Bende şimdi böyleyse 36 37 de ne olacak halim diye kara kara düşünür oldum awmye gidiyoruz daha ayak basmadan yoruldum diyorum oturuyorum
Burcu3572 Ya kızlar bir de kimisi diyorki kansızlıktan oluyor kansız olan insanlar çabuk yoruluyor nefes darlığı çekiyor kan ilacı da kullanıyorum düzenli