Hgergy naptın canım kullandın mı ? Ben perşembe yumurtlama gördüm cuma günü elime ulaştı ve kullandım yani dün. Bugün sabah uyandım enfeksiyon olmuş🤦♀️ kötü koku var ve sarı akıntı ilk defa oldum daha önce hiç vajinal enfeksiyon yaşamamıştım. Jel’den dolayı olabilir sonuçta onu vajinanın içine uyguluyoruz aslında dışını yıkamak lazım sirkeyle falan off😓 gebeliğe engel olur diye korkuyorum pazartesi hemen doktora gideceğim