Kızlar yaşım 26 sonuç normal mi? Düşük mü biraz?
1begonya ne düşüğü yüksek bile güzel bir değer
1begonya değeriniz yaşınıza göre normal iyi yani 😊
Sonucun gayet iyi 1.2 ve altı düşük rezerv diye kabul edilir🌸
Asu1
october teşekkür ederim canım
october sağol canım
Ayse71 sağol canım biraz düşük mü acaba diye düşündüm de sağol