Hatme ben hamilelik öncesi günde iki paket falan içiyordum hamile olduğumu bilmiyordum bı amda tiksinme oldu ve direk bıraktım şuan 30+1 haftalık olduk hiç içmiyorum içmek istemiyorum da içen birisi yanıma gelince kokusu bile kötü geliyor eşim içiyor yanıma gelmeden direk dişleri fırçalayıp ellerini iyice yıkayıp geliyor size tavsiyem içiyor iseniz doğuma kadar ara vermeye çalışın canınız isteyince başka biseyler ile avutunbkendinizi ya da daha yeni içtim diye beyninizi kandırdın içme konusunda