yaseminan ben bebeğimi kundaklıyorum yalnızca uyurken. Ve bacaklarını sıkmadan yarım kundak yapıyorum. Kundak yapmadığım zamanlar uykusunda sıçrayıp elleriyle kendisini uyandırıyor. Bebeklerin moro refleksi kuvvetlidir. Hem de kundak içinde anne karnı hissini yaşıyorlarmış. Ben zarar vermekten korkarım derseniz doktor onaylı üretilmiş hazır kundaklar var onlardan alın. Emin olun bebeğiniz doğunca kundaklamak şartmış diyeceksiniz