_asli1123 Ft4 0,89 anti tpo 140 dahiliye ye yönlendirdi doktorum o da euthyrox 50 yazdı doktor hamileleğin boyunca devam edeceksin hatta emzirirken de devam edeceksin dedi kullananlar var mı
Almira_ _asli1123 5 yıldır euthyrox 75 mg kullanıyorum. Gebelik öncesinde de tiroit hastaydım yani. Gebelikte de doz değişmedi. Ömür boyunca kullanacağım bir ilaç maalesef. Sizinki sadece gebelik sürecinde oluşmuş bir rahatsızlık ise kendiliğinden düzene girer
Sedayavuz _asli1123 bende 50 mil olarak başkadım ama doğumdan sonra hiçbir şeyim kalmamıştı. Şimdi 3. Doğum sürecindeyim ve tekrarlama da olmadı canım. Bence doğum sürecine kadar kullan sonra tekrar testlerini yaptırıp öyle ilerle
Baharoloji _asli1123 iki gebeliğimde de kullandım doğumdan sonra normale döndü benim gebeliğe bağlıydı her ay tahlil verin doz ayarlaması yapılıyor bazen artıyor azalıyor