ErsBegAs iyi mi düşüncesi kaçıncı haftanıza gelirseniz gelin bitmiyor 🥲 32+5teyim hareketlerini çok şükür hissediyorum ama bu sefer de acaba kordon dolanır mı diye korkuyorum. Sabah kalkıyorum karnım taş gibi oluyor bişey mi oldu acaba diyip yine korkuyorum 🤣 Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin inşallah