37 haftalık hamileyim gebelik şekerim var bugün kontrolden çıktım 3400 kg olmuş bebek doktor bir hafta sonra gel yatışını yapalım suniyle deneyelim başlamazsa sezaryen dedi. Başlayacağını da düşünmüyorum bebek yukarda dedi. Sezaryandan çok korkuyorum 😨 bi hafta daha bekleyelim 39a kadar dedim imza alırım senden o riske giremem dedi. Napmalıyım kafam durdu resmen korku bastı ağlıyorum 😭