Zeh- benim 24 den beri var 1-2 haftada bir serumla ilaçla durduruyorlar. Bebek kasildikca keseyi inceltiyor o yönden kötü. Siz yine hafta başında gidebilirsiniz gidin doktora enfeksiyon bile sebep oluyor demişti doktorum. Birde doktor progestan vermişti fitil olarak rahmi kalinlastirdigi için iyi gelmişti.