Sila199 36 haftada kan tahlillerim falan yapıldı anestezi ile görüştüm de gittim hangi gün alayım seni dedi ben tup bebekti hatta şaka bile yaptı yarın alıyım dedi yok hocam olmaz dedim kız şaka demişti 29 ekim senin için uygunsa 29 ekimde alayım dedi olur dedim sabah saat8 gittim yatış yapıldı hazırlandım 10:20 gece kızım doğdu şuan 3 buçuk aylık olduk bile ama hiç tereddütte kalmayın okadar güzel ilgilendiler ki ameliyatta başımda hemşire vardı herseyi bana anlattı bebek çıkıca bebek çıktı hava veriliyor annesi geliyor diye bana anlattı ben çok memnun kaldım amelliyahanedeki Dr olsun yatış daki servis hemşireler olsun saat başı gelip ilgilendiler Dr yelda ozkan di