Arkadaşlar ben bu ay ovulasyon testi ile takip ettim adetim 30 -35 arası degişiyor .bat 27 aralık
Ben 13 ocak pazartesi pik gördüm baya digerinden koyuydu sonra çatlama bekledim ama çarşamba hafif silikleşmeye başladı devam edicekmi diye yaptım testi perşembe koyulaşmaya başladı 17 ocak cuma yine diger çizgiyle aynı koyulukta oldu cumartesi artık silikleşmeye başladı. O günleri de degerlendirdik ve 22 sinde test yaptım bişey çıkmadı erken gebelik testiydi . Sizce iki keremi yumurtladım. Ve adete 6 gün kala yapıp negatif sonra pozitif çıkan oldu mu