yyasolii canım ben hem özel hem devlet hastanesi takipliyim. İki doktorum da uyardı. Lekelenme, kanama olursa acil gel iğne olacaksın ya da 28. Haftayı geçirmeyelim iğne olman gerekiyor diye. Hatta risklerinden de bahsettiler 28.hafta da test yaptılar. Negatif çıktı. İğnemi oldum. Ayrıca benim iki gebeliği. Arasında da şu an 2 sene var. Hiç öyle koruyuculuğu var gibi bir şey duymadım. Sadece tetanoz aşısında koruyuculuğu devam eder diye sadece 1 doz aşı oldum. 🥹 bence özeldeki doktorunu dinle. Bu arada devlet aşıyı ücretsiz yapıyor. Bilgin olsun. Eğer yaptıracaksan başka doktor ya da devlet hastanesine gidebilirsin.