Bebiş ultrasonda haftasına göre de biraz önde gidiyor yani ultrasona göre 14 haftalık.
Dünden beri karnımda böyle minik ağrılar gibi şeyler var karnımın farklı yerlerinde ama bi sağda ilk hissettim şimdi üstte ve gece de alt kısımlarda yani nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ama küçük ağrı acı gibi bir süre içinde geçiyor 2-3 dk felan sürüyor. Bebek mi yoksa rahim büyümesi mi anlamadım 😅 ne olabilir sizce erkenden bebeği hisseden varsa nasıl hissettiniz yazabilir misiniz 🥹