Nagihaneskikilic Kızlaar 3.ayım bitti çatlak kremi lierac mı yoksa palmers strech marks mı önerirsiniz etrafınızdaki yorumlar ne bu ikisi hakkında yardımcı olur musunuz
Gamzeciks Nagihaneskikilic benim etrafımdaki herkes lieractan çok memnundu. 2 ablamda 2 hamileliğinde çok memnun kaldı. Bende kullanıyorum şuan çok şükür bişey yok 16, haftadayım. Yves rocher den banyo sonrası vucut kremi almıştım. Komple onu sürüyorum tüm vucut. Daha sonra lierac sürüyorum karnıma fln.
Aybukeshn Nagihaneskikilic mustela kesinlikle 29 haftalık oldu tek çatlağım bile yok😊 ikinci tüpümdeyim
Eed7 Nagihaneskikilic bebeyağı ve aynısefa yağı kullan herakşam sürsen hiçbişe olmaz genetik olmadığı sürece 😁
Kamazeynep55 Hepsini kullandım. Doğal yağlar da dahil. 27 haftalığım ve başladım çatlamaya. Bazı arkadaşlarım hiç bişi kullanmasa da çatlağı olmadı. Cilt yapısına göre değişiyor yani. Sadece çatlaklarım hafif. Kızarık derin fln değil. Belki o kadar şey sürmemdendir diyorum :)))
Kamazeynep55 Hepsini kullandım. Doğal yağlar da dahil. 27 haftalığım ve başladım çatlamaya. Bazı arkadaşlarım hiç bişi kullanmasa da çatlağı olmadı. Cilt yapısına göre değişiyor yani. Sadece çatlaklarım hafif. Kızarık derin fln değil. Belki o kadar şey sürmemdendir diyorum :)))
Kamazeynep55 Hepsini kullandım. Doğal yağlar da dahil. 27 haftalığım ve başladım çatlamaya. Bazı arkadaşlarım hiç bişi kullanmasa da çatlağı olmadı. Cilt yapısına göre değişiyor yani. Sadece çatlaklarım hafif. Kızarık derin fln değil. Belki o kadar şey sürmemdendir diyorum :)))
Nagihaneskikilic Kamazeynep55 benim de öyle olan arkadaşlarım var aslında ama yine de tüm yöntemleri denemek lazım işte :)
Elifsaadet Nagihaneskikilic farkediyor markası herhangi bir bebek yağı olmaz dedi bugün eczacı , içeriğine güvendiğin bir marka al dedi, bende onun önerdiğini aldım, biobaby içinde ceviz yağı ve zeytin yağı varmış
Nomays11 Umutyorgun 28 deyim bende, umarım işe yarar ama dediğiniz gibi bazı vücutlara ne yapsan olmuyor 🤦♀️
Elifsaadet Nagihaneskikilic kardeşim müstela kullanmıştı hiç çatlamadı. 3. Ayım bitti bende mustela aldım bugün
Faji Nagihaneskikilic ben lierac kullandım. Hiç çatlağım olmadı çok şükür ki çatlağa yatkın bir vücudum var. Cildim kuru ve kilo aldığımda çatlaklarım olmuştu. Ama günde iki kere kullandım sabah akşam şeklinde. Doğumda doktor bile ne güzel hiç çatlağın yok dedi hatta 😀😀
Medina Ben palmers kullanıyorum, 32ci haftamdayım karnıma hep sürdüğüm için henüz çatlak yok, inşallah olmaz da, göğüslerimi ihmal etdim mor mor çatlaklar oluşdu 😞