Ebruebos Kızlar dün yaptığım testler çok silikti bugün koyulaşma gördüm kan vermeye gideceğim şimdi 🥲
1tosbikannesi Ebruebos ayy hayırlı olsun sağlıklı bir artış olur inşallah sağlıklı bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🌸 biz isteyenlere de dua edermisiniz
Ebruebos 1tosbikannesi çok teşekkür ederim inşallah olur en kısa zamanda. Umudunuzu kaybetmeyin. Benim 1,5 yıl önce kürtaj olmuştu o günden beri olmadı bu ay rahim filmine gidecektim adet olmayı bekliyordum. Hiç beklemediğin bir anda oluyor 🌸