Irmm2816 Granit benim 37de yaptı pazartesi yatışım var doğum olucak büyük ihtimal ama benim su azalması olduğu için
Irmm2816 MSG_ bende aynı durumdayım cuma yapıldı kanamamda oldu 1 cm açıklık var dediğiniz gibi ağrımda var yürürken ederken acısı devam ediyor ama ben biraz kasmışta olabilirim bi korktum çünkü
MSG_ Irmm2816 benim kanamam falan olmadı ama ara ara baskı ve batma ağrısı hissediyorum. Doktorum bebek rahim ağzına yakın demişti herhalde aşağıda olduğu için çekiyorum ağrıyı anlamadım
Irmm2816 MSG_ büyük ihtimal benimde aşağıda çünkü kafası hatta baya aşağıda normal doğumda zorlanmazsın felan dedi
MSG_ Irmm2816 umarım hiçbirimiz zorlanmadan anlamadan bebeklerimizi kucağımıza alırız. Bana da doktorum her şey çok güzel normal için hiçbir sıkıntı yok haftaya tekrar bi bakalım dedi
SHahanife 38de yaptılar bana. İlk yaptıklarında benim idrar enfeksiyonum var diye karnımın altı ağrıdı. Ama o anlık parmağjni çikarınca geçti. Yine de acılı değildi pek. 2.sinde daha da azaldı. Sonrasında kan ve lekenme oldu az az. O da normalmiş
Mrscakir helloandhello bende 37de yapılır diye düşünerek gitmiştim ama doktorum herşey normal erken doğum riskin yok diyip yapmadı bi dahaki gelişinde yaparız demişti 38+6da yaptı. Suyunda azalma yada erken doğum riski falan olursa çatını yada açılmanı kontrol etmek için yapar onun dışında o haftalarda yapmasının bi anlamı yok.
Mrscakir MSG_ son haftalar olduğu için artık o ağrılar normaldir bence. Kanama olmadığı sürece doğum sancılarını bekleyeceğiz artık ☺️