ozgese-s öncelikle çok geçmiş olsun bir an önce kavusursunuz bebeğinize insallah.🌸 benimde sütüm 4. Gün geldi, kesinlikle stres yapmayın. Stres çok etkili, biliyorum böyle bir durumda çok zor ama pozitif düşünmeye çalışın. Ben bestlak damla kullandım, birde ebebekten bir tane anne çayı almıştım onu ictim 1 kere. Ama bence etkisizdi. Geleceği varsa geliyor gercekten sıcak bir duş alın, goguslerinize tutun , genelde sagmayi önermiyorlar ama bende 1 kez sagdim omu etkiledi bilmiyorum. Çok geçmiş olsun tekrardan sağlıkla bebisinizi kucağınıza alın 🌸