uygaranne doktor bu haftalarda olabiliyor demişti. Ben yine de internetten araştırmalarımla tatlıyı kestim. Reçel çok yiyodum sonra düzeldi. Ama bilimsel bir yani var mi bilmiyorum tabi 😄 doktor bu haftalarda çok olur kendiliğinden düzeltir çoğunlukla demişti.