SHahanife kasılma dediğiniz şey bebek gerilmesi olabilir. Benm.bebek de çok gerilir ama.kasilmalari ayırt edebiliyorum. Bazen sanciyla birlikte kasılma geliyor bazen sadece kasılma. Nstde sancim çıkıyor ama.duzenli değil. Çünkü yalancı kasılma bunlar. Enfeksiyon içinse sadece Parol veriliyor genelde. Bol.sicak sıvı tüketip su için ve dinlenin. Dilerseniz eczanede gebelre uygun satılan reçete edilmeyen bitkisel.gargaraoar var. Bende o çok işe yaradı. Aynı zamanda serum fizyolojik ya da evde yaptığınız %10 tuzlu suyla burnunuzu temizleyin. Kısa zamanda atoatirsijiz inşallah