Rabia-T Kızlar merhaba, Doğum sonrası ne zaman korse kullanmaya başladınız? Doktorum bana 1 ay sonra başla dedi ama bana biraz geç geldi açıkçası. Sizin doktorlarınız ne dedi merak ediyorum.
Mrvsmt2502 Rabia-T doktorum 2 ay sonra kullanmaya başlayabilirsiniz çünkü rahim toparlanmadan korse kullanmak balonu ortadan sıkıştırmak gibi ya alttan şişer ya üstten yani rahim sarkmsına sebep olabilir demişti. Ayrıca zaten vücudunuz kendini toparlamazsa korse tek başına toparlama için yeterli değil
Melosum34 Rabia-T bana doktor ilk günden varis çorabı ile korse yazdı yanımdaki kadına da sezeryan olmuştuk ikimizde kadın alıp kullandı ikisini de ben aldım ama öyle duruyor 25 gün oldu hala dikislerim acıyor cesaret edemiyorum takmaya
Rabia-T Byrmm Hayır aslında normal doğum oldu ama neden o kadar geç bir tarih söyledi bende anlamadım
Mrvsmt2502 1Gurbetcicegi ben hamile kaldığım bedenime göre aldım. Kopçalı olan değil cırt cırtlı olsnlardan olduğu için sıkıntı yaşamadım