Ahsen-dilara Merhabalar ikili testi düşük riskli çıkıp da üçlü testi yüksek çıkanlar var mı aramızda acaba ? Fetal dna yaptıracağım kafama takıldı bu durum
Derya034 Ahsen-dilara Canım 3 testi hiçbir doktor önermiyor 2 yada 4 lü doğruluk payı birde net fetal dena testi
Dilsah02 Benimde Aymı şekilde çıktı Hiç birşey Yaptırmadım Detaylıya Girdim Sadece Doktorum 3 lü tarama testinin doğruluk payı olmadığını Söyledi
Sitasya Ya benim doktorum 3 lü test riskli çıkmış perinatolojiye git bana gelme artık dedi ama ben randevu bulamıyorum moralim cok bozuldu verdiği raporda risksiz bölge de diyo kafam.cok karıştı