Snmim 6+4 haftalık hamileyim dün kanamam oldu doktora gittim kese duruyor dedi iğne ve ilaç verdi dün akşam saatinde tekrar bi kanamam oldu daha sonra bikaç damla şeklinde kahverengiye dönüştü bol bol dinleniyorum ve bugün doktorumu aradım kahverengi lekeyse korkma dedi perşembe günü kalp atışlarını duymaya gidicem inşallah bebişlerimize bir şey olmaz ben de çok endişeliyim