Kızlar bebişim tahmine göre ağustos 10 gibi doğacak erken doğum olursa yada sezeryan en erken temmuz sonu gibi olur diye düşünüyoruz.. ben ne almalıyım giyim olarak bebişe yani hastane çıkışı vs alayım mı yoksa sadece renkli bi zıbın mı veririz hemşireye siz nasıl yaptınız yazar mısınız