Sedefffff 🙄 biraz fazla geldi bana ev zaten sıcakmış. Bere hiç takmadım çünkü bebeğim ağustosta doğdu, kışın doğmuş olsa belki bir hafta on gün kadar takardım. Evimiz 22 derece oluyor, İçine kısa kollu zıbın, bir de alt üst veya tulum giydiriyorum ben hep, uyurken çoraplarını mutlaka çıkarıyorum. Uykudan ilk kalktığında sırtı filan çok sicaksa kaldırırken yelek giydiriyorum, terlemiş ise zaten üstünü değiştiriyorum. İki alt iki üst çok fazla, hem sıcaklık olarak hem de sıkar bence bebeği rahat edemez.