Bende 37ci hafta içerisindeyim dediğiniz gibi ishalim başladı ve sık değil normal rutinde wcye çıkıyorum fakat ishal olarak,bana bir rahatsızlık vermiyor karın ağrısı vs gibi.Bende doğumun yaklaştığının belirtisi olarak duymuştum henüz doktoruma danışmadım çarşamba günü kontrolüm var devam ederse soracağım.