Harika_97
Normalde genetiğe götürülüyor evet ama bizim bebiş bir süre küvezde kaldığı için doğduğunda testi verilmiş bir ay içinde çıkar dediler. Zaten avuç içlerinde çizgi var ve tipi de biraz benziyor. Biz testlerimizi anne karnında yaptırmıştık o yüzden beklediğimiz bir şeydi. Sizin de genetik bölümüne götürüp kesinleştirmeniz gerekiyor içiniz rahat etsin diye. Bebeğinizin tipi çok benzemiyor. Avuç içinde de çizgisi yoksa çok endişelenmeyin ama mutlaka genetiğe götürün.