Zararı yok canım yine de doktoruna sor ben 26 haftalıkken kanal tedavi ve dolgu yaptırdım doktorum 32 haftaya kadar önerdiklerini söyledi çünkü diş ağrısı daha kötüymüş ama sen yine de doktoruna danış zaten kadın doğum doktorunun izni olmadan yapılmıyor