Talentedmom Mellikee bozuk gibi çıkmış tekrar test yapın bende ilk yaptığımda bozuk oldu sonra hem eski hem yeni testten aldım ikisi de doğru çıktı
Tugce355 Mellikee test bozuk ve siz regl oldum diyorsunuz. Hamile değilsiniz çok büyük ihtimalle. Hastaneye gidip kan verin en garanti yol o
Loveis Üzgünüm hamile değilsin canım. Testin bozuk iki silik çizgi görüyorum ben. Zaten adet olmuşsun daha imkan yok. Allah hayırlı zamanda versin inşallah 🌸🙏🏻
Mellikee Loveis üstüne adet görme diye bişey varmış emin dehilim Rehlim de iki gün geldi ve çok az Ped takmadim doyebilirimm
Loveis Mellikee bazı zamanlar az adet görürüz bazen stres bazen mevsimler filan. Ama dediğim gibi şu belirtilerle gözükmüyor.
Mellikee user2524 tekrar test yapmadım Regl oldum ya zaten Bu ayki regli bekliyorum umarım tutmuştur dua et 💕💕💕