İki dk ayakta kalsam başım dönüyor yatarken de öyle çok fazla çarpıntım var elim kolum titriyor perşembe günü gidicem 10 gün önce gittiğimde keseye girmemiş 15 gün sonra gel demişti kesen gözükmüştü sizce acile gitmelimiyim kendimi kötü hissediyorum ama sürekli hastanede olmakta istemiyorum ekstra mikrop kapicam