Elvygt56 aynı şekilde 1 ay boyunca öksürdüm 6 aylık hamileydim kasıklarım karnım öyle ağrıyodu ki ağlıyodum artık kronikleşmişti her akşam acile gidip parol ve hava takıyolardı hava da boş suydu rahatlatsın yumuşatsın diye ama fayda etmiyodu. En son annem böyle bi çözüm ararkwn sorup soruşturmuş biri demiş ki siyah turp içini oysun orjinal bal olması çok önemli içine koysun 1 gece ayaz da bekletsin dışarda yani süzülüyo içinden su onu içsin demiş ben 3 güne böldüm 2şer kaşık tükettim 2.gün iyi geldi denemeni tavsiye ederim googleye yaz tarifleri var zaten uygula bakarak iyi gelicektir. Ya da en kötü antibiyotik kullanmak zorundasın