ozgurhayalim Kızlar başım o kadar cok ağrıyor ki hicbir is yapamaz halde kalıyorum. 12. haftadayım son 1 haftadır böyleyim. Kusuncada baş ağrım geçiyor. Var mi benim gibi olanlar
mucizem_0809 ozgurhayalim migren canım o 🙈 ben 2 ay haftada 2 gün acillik olmuştum serumsuz gözümü açamıyodum çok şükür artık rahatladım
Yurmet Benimsde bulantım oluyor kızlar 6.haftadayım sabahları işe giderken affedersiniz ama böğürüyorum resmen ama kusma yok bulantı yediğim içtiğimden birşey anlamaz oldum varmı benim gibi olan😞siz nasıl baş ediyorsunu
Mrstugrul Migren. Kusmadan asla geçmiyo benimde. Ama migrenş olanlar başının ağrıyacağını bilir. Aile hekimim parol al ama şiddetlenmeden al dedi bana. Çünkü ağrımaya başlayımca napsan olmuyo ağrı kesici de geçirmiyo. Çok şiddetlenmeden tok karnı parol alıyorum ben rahat ettim
ozgurhayalim Mrstugrul pazartesi kontrolüm var doktoruma söyliycem bakalım artık ne verirse onu kullanırım. Cok zor gerçekten allah hepimize şifa versin.