Kızlar sol göğüsümün altında hemen bir ağrı var aşırı derece hiç bir zaman gecmiyo bebeğin tekmesi veya büyüklüğü de olamaz çünkü daha 19 haftalık hamileyim kafayı yicem doktorum gaz sıkışmasıdır dedi ama öyle bir şey yok yani sıkışma olsa az bişey karnım da ağrır ne yapacağımı bilmiyorum acile gitsem bişey yaparlar mı bu arada sadece solda var sağda hiçbir şey yok ağrı değil bildiğiniz acıyo yani