Merhabalar ana kucağı bebek arabası oto koltuğu gibi büyük uzun süre kullanılacak ürünlerde tavsiye ettikleriniz varmı ? Birde bebek arabalarında genelde gordugum travel sıstemlerde puset var ya hani o oldugu ıcın hemen oto koltugu almak mamtıklımı mantıksız mı? O puset ne kadarlıga kadar kullanılıyor ? Oto koltuk bebek ne kadarlık olduktan sonra asıl ıhtıyac oluyor ? Bunları merak edıyorum. Birde bebek arabası için gerçekten agır olmayan tek elle aç kapa yapılabilenlere bakıyorum. Hafif rahat ve kullanıslı olması önceliğim. Ana kucagındada elektrıklı olanlarla manuel olanlar arasında cok fark varmı ? Son olarak anne yanı beşik olarak park yatak tercıh edılıyor gördüğüm kadarıyla bu park yatak 4 yasına kadar max anne yanında olucagı dusunulurse yenıdoğan zamanlarında hemen oda yapıp o odanın ıcerındekı besıklerden almak ne kadar mantıklı ? Şimdiden teşekkür ederim biraz uzun oldu kusura bakmayın 🤓