sedefyrs1101 sedefcigiim hayırlı olsun, hamilelik haberi aldığın zamanı hatırlıyorum daha dün gibi, adetim gecikti ama test yapmaya cesaretim yok diyordun baya salmıştın bebeni kendi haline😄 bende o zamanlar ikinciyi istiyordum yeni indirmiştim uygulamayı, simdi bende 31 haftalığım🥰