Kızlar 20. Haftaya giriyorum yarın çok şükür ama bebeğin hareketleri hep aşağıda normal mi 2. Gebeliğim tam dikişlerimin olduğu yerde yani hep aynı yerde olması ve aşagıda olması beni korkutuyor benimle aynı haftada olup aynı şeyleri yaşayan var mı ?2 hafta sonra detaylı ultrason a girecem ama merak ettiğinden soruyorum …