bayas2727 ilk doğumumda suyum gelmişti sabah 9 da yatış verildi. Hemen 2 şişe lavman sıktılar makata. Sonra suni sancı verdiler. 16:45’te doğurdum en zor kısmı hem açtım hem susuzdum enerjim kalmamıştı artık. Sadece dudağımı ıslatacak kadar bir yudum su içmeme izin verdiler. Erken lavman yapmışlardı çok zorlamıştı beni. Şimdi erken lavman yapmak isterlerse izin vermem çünkü açılmam hiç yokken yaptılar saçmaydı yani.