Kusura bakmayın ama sorduğunuz için yazıyorum. Demir ismi bir bana mı saçma geliyor ya ? Anlamsız saçma bir isim gibi geliyor çok garibime gidiyor. Alışkın olanlar ve tuhafına gitmeyenler illa ki vardır benimde oğlum var çevremde bu ismi koymam için öneri de gelmişti ama bu isim bana “saksı” “tabak” isimleriyle aynı geliyor hani nasıl saksı tabak olmaz bu da olmaz gibi o derece tuhaf geliyor 😂😂 sağlıkla doğsun sağlıkla adıyla yaşasın 💖