Kızlar merhaba gebeliğimi erken öğrendim hastaneye grip olduğum için gittiğimde adetten 4 gün önce beta 45,6 ydı 2 sonra 105 oldu sonrasında doktor kontrolüne gittim o da 2 hafta sonra gel şuan erken kese görelim dedi. Ama iki hafta içinde aile hekiminde beta baktırmalı mıyım sizce ya da beklemeli miyim?